۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85441977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیبان نماز بوشهر از اقتدار ارتش قهرمان ایران می‌‎گویند

بوشهر-ایرنا- نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان نیرویی مقتدر و کارآمد، اهمیت اتحاد در بین مردم و مسئولان، ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال، واکاوی جنایت‎های رژیم اشغالگر قدس و ضرورت تنبیه آنان در موضوع حمله به کنسولگری ایران بخشی از محورهای خطبه‎های نماز جمعه در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر است.

امام جمعه موقت بوشهر: رژیم اشغالگر قدس به فروپاشی نزدیک شده است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس به فروپاشی سیاسی، امنیتی و بین‌المللی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: حامیان رژیم اشغالگر قدس به ویژه آمریکا، کشورهای اروپایی و مادر این رژیم منحوس همگی در جنایت‌های وحشیانه شریک هستند.

وی بیان کرد: کشورهایی به ظاهر اسلامی که در برابر ظلم‌های رژیم منفور صهیونیستی مهر سکوت بر دهان زده‌اند در قبال جنایت‌های انجام شده شریک هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: چنین کشورهایی صدای مردم خود و ضجه و فریاد مردم بی‌گناه غزه را نمی‌شنوند.

جمالی با اشاره به اینکه اضطراب و ترس سراسر اسراییل را فرا گرفته، بیان کرد: انتقام قطعی، سخت و اصلی از رژیم اشغالگر قدس نابودی آنان است که به همین زودی شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اقدام رئیس جمهور برای ساماندهی مدیران پروازی و استفاده از توان متخصصان بومی قدردانی کرد.

جمالی افزود: استان بوشهر برای هر جایگاه و تخصصی بویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نیروی توانمند و شایسته دارد که باید از تمامی آنان به طور شایسته استفاده شود.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با بزرگداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمین این روز را به حافظان مرز و بوم و امنیت کشور تبریک گفته و یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) را گرامی داشت.

جمالی با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع به عنوان روز مصیبت عنوان کرد: از هیات‌های مذهبی، مسجدها و حسینیه‌‎ها انتظار می‌‎رود در این روز عزاداری برگزار کنند چراکه تاریخ این روز را فراموش نخواهد کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران سرشار از ایمان و انگیزه است

امام جمعه برازجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه‌ای الهی از خون پاک حدود ۵۰ هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و آزاده هم اکنون با سه نیروی زمینی و هوایی و دریایی و نیز نیرویی سرشار از انگیزه و ایمان است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: ارتش با ساختاری ولایی، انقلابی، مردمی، بومی در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و مردم است.

وی بیان کرد: این کلمه طیبه الهی هم اکنون تبدیل به قدرتمندترین ارتش منطقه شده است و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامت اسلامی شده است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: اگر چه رشد و جهش تولید در ادبیات اقتصادی، موضوع جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد مقید کردن و مقید دانستن آن به مشارکت مردم، نگاه و راهبرد جدیدی است که با توجه به شرایط روز اقتصاد کشور از سوی رهبر انقلاب هدف‌گذاری شده است.

مصلح افزود: در این باره، کارشناسان دیدگاه‌های جدی و قابل تأملی را مطرح کرده‌اند که نشان می‌دهد دامنه این راهبرد سطوح مختلفی را در بر می‌گیرد و نیازمند توجه سطوح مختلف سیاست‌گذاری و اجرا در کشور است.

مصلح عنوان کرد: منظور از مردمی‌سازیِ اقتصاد این است که ذهنیت‌های مردم و مسئولان، مقررات زائد و رویه‌های موجود طوری اصلاح شود که هر شهروند جمهوری اسلامی بتواند کسب و کار شخصی راه بیندازد.

وی گفت: منظور از مردمی‌سازی این است که ورود به بازار آسان باشد و کوچک‌ها بتوانند بزرگ بشوند، بتوانند به بزرگ‌ها بفروشند و خودشان هم بزرگ و رقیب بزرگ‌ها بشوند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار است

امام جمعه جم گفت: امروز ارتش مقتدر انقلابی در کنار سپاه قهرمان با قاطعیت و شجاعت از کیان انقلاب دفاع و حفاظت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم اظهار کرد: امام امت (ره) در آغاز انقلاب به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و نقشه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمام‌تر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام کردند.

امام جمعه جم همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر اضافه کرد: ملت ایران امسال به قدر وسع و توان خود، حداکثر استفاده را از ضیافت پرنعمت الهی برد و جشن‌های اول سال نو را با معنویت ماه رمضان متبرک کرد.

وی چشم‌گیرتر شدن جلوه‌های تلاوت قرآن در سراسر کشور را از نقاط برجسته رمضان امسال دانست.

محمدی گفت: به‌فضل الهی جامعه جوان میل به دینداری دارد و این فرصت بزرگی برای کشور است و ذخیره معنوی رمضان را حفظ کنید.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تلاش برای جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد: باید جهش در حوزه برنامه‌ریزی، تسهیل‌گری در تخصیص منابع و اتخاذ راهکارهای اصولی در این مسیر انجام شود.

وحدت مردم و مسؤولان زمینه‌ساز حل مشکلات است

امام جمعه موقت عسلویه گفت: مردم و مسؤولان باید وحدت کلمه داشته و کنار هم باشند تا شاهد رفع همه مشکلات باشیم.

حجت الاسلام مصطفی بدری در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: مردم و مسؤولان باید وحدت کلمه داشته و کنار هم باشند که در این صورت دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بیان کرد: بدون شک اگر پای کار باشیم و امام حاضر را همراهی کنیم دشمن شکست می‌خورد.

امام جمعه موقت عسلویه با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) این روز بنام ارتش نامگذاری شد و رهبر معظم انقلاب فرمودند ارتش امروز نسبت به ارتش گذشته کارآمدتر و هم انقلابی‌تر است.

وی اضافه کرد: در هر حادثه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتد ارتش همواره در کنار مردم است و همراهی و همدلی آنان با مردم بوده است.

بدری افزود: از ملت قهرمان که در تمام صحنه‌ها حضور پیدا می‌کند تشکر و قدرانی می‌کنم چرا که ملت ما همیشه مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و داخلی می‌زنند.

وی تاکید کرد: در راهپیمایی روز قدس هم مردم سنگ تمام گذاشتند و مردم نجیب شهرستان عسلویه مثل تمام مردم شهرها و روستاهای کشور حماسه‌ای دیگری خلق کردند.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: شعار مردم در روز قدس این بود که ما عاشق ایران،انقلاب، ولایت و سید علی خامنه ای هستیم و مردم این عاشق بودن را در روز عید فطر مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم وقتی فهمیدند ولی امر مسلمین اقامه نماز عید دارند همه آمدند، با عظمت عجیبی نماز عید به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و مردم نیز گفتند ما پای انقلاب و پای رهبر هستیم.

بدری تصریح کرد: دشمن صهیونیستی جنایتی مرتکب شد و حضرت آقا فرمودند دشمن با تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و همه منتظر هستیم که آن چیزی که رهبر انقلاب فرمود اتفاق بیفتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha