۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85441955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت بوشهر: رژیم اشغالگر قدس به فروپاشی نزدیک شده است

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس به فروپاشی سیاسی، امنیتی و بین‌المللی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: حامیان رژیم اشغالگر قدس به ویژه آمریکا، کشورهای اروپایی و مادر این رژیم منحوس همگی در جنایت‌های وحشیانه شریک هستند.

وی بیان کرد: کشورهایی به ظاهر اسلامی که در برابر ظلم‌های رژیم منفور صهیونیستی مهر سکوت بر دهان زده‌اند در قبال جنایت‌های انجام شده شریک هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: چنین کشورهایی صدای مردم خود و ضجه و فریاد مردم بی‌گناه غزه را نمی‌شنوند.

جمالی با اشاره به اینکه اضطراب و ترس سراسر اسراییل را فرا گرفته، بیان کرد: انتقام قطعی، سخت و اصلی از رژیم اشغالگر قدس نابودی آنان است که به همین زودی شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اقدام رئیس جمهور برای ساماندهی مدیران پروازی و استفاده از توان متخصصان بومی قدردانی کرد.

جمالی افزود: استان بوشهر برای هر جایگاه و تخصصی بویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نیروی توانمند و شایسته دارد که باید از تمامی آنان به طور شایسته استفاده شود.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با بزرگداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمین این روز را به حافظان مرز و بوم و امنیت کشور تبریک گفته و یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) را گرامی داشت.

جمالی با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع به عنوان روز مصیبت عنوان کرد: از هیات‌های مذهبی، مسجدها و حسینیه‌‎ها انتظار می‌‎رود در این روز عزاداری برگزار کنند چرا که تاریخ، این روز را فراموش نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha