امام جمعه موقت یزد: دین زدایی حربه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: دین زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی جزو حربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " سید ناصری محمدی " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: استکبار در قالب جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به اعتقادات و مبانی دینی و اخلاقی و فکری مردم و جوانان سخت در تلاش است.

وی به اهمیت برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر با همکاری مردم اشاره کرد و پیگیری آن را در استان خواستار شد.

امام جمعه موقت یزد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که به دلیل تحولات منطقه متفاوت و باشکوه برگزار شد قدردانی کرد.

محمدی همچنین به اهمیت حفظ برکات ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات ختم قرآن مجید و دعا و مناجات اشاره و تداوم آن را خواستار شد.

امام جمعه موقت یزد: دین زدایی حربه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است

همچنین حجت‌الاسلام " سید محمدکاظم مدرسی " در خطبه‌های نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت تقوا اظهار کرد: یکی از تقسیم‌بندی‌های دینی و اسلامی همراهی و عدم همراهی با معصومین(ع) است و این تقسیم‌بندی تنها یک تقسیم‌بندی سیاسی نیست و در ابعاد فرهنگی، عبادی، سیاسی گسترده است.

وی با اشاره به تقویت مبانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در راستای وظایف مسلمانان در برابر دین گفت: یکی از وظایف ما در جامعه دینی پیشگیری از نفاق اجتماعی است زیرا نفاق اجتماعی موجب تضعیف دین، حکومت و مبانی دینی در افراد جامعه می‌شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد به بیان راه‌های پیشگیری از نفاق اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: حفظ وحدت برمحور توحید یکی از روش‌های پیشگیری از نفاق اجتماعی است، تفرقه‌افکنی در میان مردم جامعه یکی از اهداف نفاق اجتماعی است و جریان نفاق همواره تلاش می‌کند تا مردم را از حاکم دینی فاصله دهد، روابط اجتماعی را قطع و خانواده‌ها را از یکدیگر فاصله دهد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha