خطیب جمعه تبریز: رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف مقاومت با استفاده از ابزار رسانه است

تبریز - ایرنا - امام جمعه موقت تبریز گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این است که مقاومت را تضعیف کند و بزرگ ترین ابزارشان برای این کار، رسانه است.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین مهدی عالی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن یک دروغ و شایعه را به قدری بزرگ می‌کند تا همه باور کنند.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های دروغ پراکنی دشمنان، حضور خانواده اسماعیل هنیه بیرون از غزه بود که با شهادت سه فرزند و سه نوه وی، این دروغ برملا شد.

وی افزود: واکنش هنیه زمانی که خبر شهادت فرزندانش و نوه هایش را شنید نشان داد مقاومت نه تنها ضعیف نشده است بلکه با قدرت و تا نابودی رژیم اشغالگر به راه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام عالی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد مسایل فرهنگی گفت: ایشان همین موضوعات را سال گذشته نیز به مسوولان گوشزد کردند و حتی فرمودند مسوولان باید برنامه داشته باشند.

امام جمعه موقت تبریز ابراز کرد: ایشان اولویت را اقتصاد عنوان کردند اما اعلام کردند که همه چیز مرتبط به فرهنگ است و فرهنگ در حاشیه سیاست و اقتصاد نیست بلکه سیاست و اقتصاد در ذیل فرهنگ است.

حجت الاسلام عالی با تاکید بر اینکه آقایان مسئول، این فرمایشات خطاب به شماست، گفت: کجا هستید؟ چه کار می‌کنید؟ برنامه‌هایتان را ارائه دهید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha