جاده های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

مشهد-ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش باران امروز جمعه در بیشتر جاده های اصلی و فرعی استان موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است.

یوسف بنی اسدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران جاده ها ارتباطی در شهرستان های قوچان، مه ولات، خوشاب، سبزوار، تربت حیدریه، جغتای، زاوه، رشتخوار، کلات، کوهسرخ، چناران، خواف، کاشمر، فریمان، مشهد، نیشابور، طرقبه شاندیز و باخرز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین بارش باران سطح بزرگراه باغچه - تربت حیدریه و جاده مشهد - کلات به خصوص در محدوده گردنه گوجگی را لغزنده کرده است.

بنی اسدی همچنین از توقف بارش برف در جاده درگز-قوچان طی ساعت گذشته خبر داد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی اغلب نقاط استان تحت تاثیر رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و در نواحی کوهستانی و سردسیر بارش باران و برف همراه با کاهش دما خواهد بود، بیشترین حجم بارش ها طی امروز جمعه و روز یکشنبه هفته آینده با آبگرفتگی معابر و رواناب و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha