۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85441840
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیدا شدن زن گمشده در کوه‌های مریخی نهبندان

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85441840
پیدا شدن زن گمشده در کوه‌های مریخی نهبندان

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان جنوبی گفت: زن گمشده در کوه‌های مریخی شهرستان نهبندان پس از ۱۳ ساعت عملیات جست و جو توسط امدادگران پیدا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز جمعه در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته ۲۳ فروردین، مفقودی خانم ۴۵ ساله در منطقه‌ گردشگری کوه‌های مریخی نهبندان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم جست‌ و جو از پایگاه امدادی حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان و یک تیم پشتیبان از شعبه هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد هشت امدادگر به منطقه اعزام شدند و عملیات جست‌ و جو تا ساعت ۲ بامداد امروز ادامه داشت اما بدون نتیجه بود.

وی گفت: جست‌ و جو مجدد از ساعت پنج صبح با حضور تیم امدادی از پایگاه چاهداشی آغاز شد و سرانجام فرد گمشده در ساعت ۶:۳۰ امروز (جمعه) پیدا و به خانواده تحویل داده شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

حدود ۱۰ کیلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد در کویر لوت کوه‌هایی در دو طرف جاده نمایان می‌شود که به کوه‌های مینیاتوری یا مریخی معروف‌ هستند و هر سال پذیرایی گردشگران و مسافران زیادی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha