۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85441593
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کانون‌ پرورش فکری یک‌هزار جلد کتاب در استان سمنان توزیع کرد

سمنان - ایرنا - مسوول فرهنگی، هنری و آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گفت: یک هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی ابتدای سال ۱۴۰۳ بین مراکز این اداره کل در سراسر استان توزیع شد.

سکینه پارسا پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ عنوان کتاب شامل یک هزار جلد و پنج عنوان محصولات فرهنگی شامل سی دی و کتاب الکترونیک با عنایت ویژه مدیرعامل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در راستای تجهیز مراکز کانون پرورش فکری استان سمنان بین این مراکز توزیع شد.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها از انتشارات کانون پرورش فکری بوده و تازه‌های نشر و کتاب‌های جدید ارسالی، پس از آماده‌سازی و ثبت در سامانه کتابداری در قفسه‌های مجزا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانون‌ پرورش فکری یک‌هزار جلد کتاب در استان سمنان توزیع کرد

مسوول فرهنگی، هنری و آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان عناوین کتاب‌های ارسالی را خورشید در صحرای ترکمن، کوتی کوتی، با همین یک سنگ، نفس‌های حاج جلال، قصه زندگی یک برگ، یک گوشه ساکت جنگل، باران چه می‌نویسد، قصه دوکبوتر، این باغ بزرگ باورنکردنی و پنجره‌های دنیای کوچک من اعلام کرد.

وی اضافه کرد: تعدادی از کتاب‌های الکترونیک و سی دی‌های تولیدی کانون پرورش فکری نیز با عناوینی چون این هم پول ماهی، نمایش کوزه عسل، کوچه صمصام، موش کوچولو و دیو دیگ به سر برای مراکز ثابت، سیار و پستی هشت شهرستان استان سمنان ارسال شد.

به گفته پارسا، این کتاب‌ها و محصولات فرهنگی با تبلیغات مناسب برای قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان، به چرخه امانت اضافه می‌شوند و روند تجهیز مراکز کانون پرورش فکری استان سمنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ۱۶ مرکز ثابت و پنج مرکز سیار با بیش از ۲۰ هزار عضو دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha