۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85441357
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی آتشگاه چهارمحال و بختیاری آب شرب ۵۳ روستا و یک شهر را تامین می‌کند

شهرکرد - ایرنا-رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی استان گفت: طرح آبرسانی مجتمع آتشگاه آب شرب ۵۳ روستا و یک شهر را تامین می‌کند. 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی افزود: شهر سردشت و روستاهای بخش رودشت شهرستان لردگان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) از آب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی تامین آب شرب در پنج شهرستان لردگان ، خانمیرزا ، کیار ، اردل و کوهرنگ چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو نیز بازدید از طرحهای محرومیت زدایی و آبرسانی لردگان با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای این طرح‌ها در استان رضایت‌بخش است.

یزدان رضایی افزود: یکی از این طرح‌های آبرسانی موسوم به آتشگاه است که در ۲۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز این استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، اجرای بزرگترین طرح آبرسانی در شهرستان لردگان از منطقه آتشگاه آغاز شد و برای اجرای این طرح ۱۲۰ لیتر آب بر ثانیه از رودخانه خرسان برداشت می‌شود تا آب پایدار شهر سردشت و ۵۳ روستای را تامین کند که قرارداد آن با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن(ع) منعقد و چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی لردگان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha