تیم فوتبال قندی یزد به دنبال انتقام از اسپاد الوند تهران

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد که در دور رفت لیگ دسته ۲ کشور در خانه خود یک بر صفر نتیجه را به اسپاد الوند تهران واگذار کرد در هفته بیست و یکم مسابقات میهمان حریف است.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۴ فروردین ماه جاری تیم قندی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در تهران میهمان تیم اسپاد الوند است.

هم‌اکنون در جدول رده بندی لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم کویر مقوا تهران با کسب ۴۱ امتیاز در صدر جدول است، تیم شهرداری نوشهر با ۴۰ و بعثت کرمانشاه با ۳۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم فوتبال شهید قندی تا پایان هفته بیستم لیگ با کسب ۲۴ امتیاز در مکان دهم و تیم اسپاد الوند تهران با ۲۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.

بازی ۲ تیم شهید قندی و اسپاد الوند به دلیل نزدیکی ۲ تیم در گروه دوم و همچنین نتیجه‌ای که در بازی دور رفت رقم خورد دارای اهمیت و حساسیت است.

تیم فوتبال قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته دوم کشور است برای فرار از پایین جدول و انتقام از حریف خود در خارج از خانه باید تنها برای شکست حریف و کسب پیروزی مبارزه کند.

کارشناس فوتبال یزد گفت: داشتن تمرکز و برنامه در اداره بازی توسط قندی‌ها در دیدار خارج از خانه خود از جمله شروط ضروری غلبه بر اسپاد الوند تهران است.

" علی‌محمد قادریان " افزود: بازیکنان قندی در مجموع در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل رقبا نتایج نسبتا خوبی را در کارنامه دارند و باید قدر بازی در تهران را بدانند.

وی بیان کرد: تیم اسپاد الوند جزء تیم‌های خوب تهرانی حاضر در لیگ دسته دوم است و قندی بر اینکه به بالای جدول برسد باید فقط به دنبال پیروزی بر حریف تهرانی خود باشد.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهر ماه آغاز شد و براساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود که در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم فوتبال قندی یزد به دنبال انتقام از اسپاد الوند تهران

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha