۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85440865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم سازمان فرهنگی شهرداری مشهد قهرمان رقابت‌های فوتسال جام رمضان این شهر شد

مشهد- ایرنا- رقابت‌های فوتسال جام رمضان مشهد با قهرمانی تیم سازمان فرهنگی شهرداری این شهر به پایان رسید‏.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۳۲٠ تیم شرکت‌کننده به عنوان بزرگترین رویداد فوتسال شهری کشور در ایام ‏ماه مبارک رمضان شناخته می شود.

حسین غیاثی افزود: همین گستردگی و تعدد تیم‌های شرکت‌کننده توانست شب‌های گرمی را برای دوستداران این رشته ورزشی در مشهد رقم ‏بزند.‏

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که به همت معاونت سلامت و تربیت‌‎بدنی شهرداری مشهد انجام شد، ۳۲٠ تیم در ‌‏۱٠ سالن سطح شهر با یکدیگر رقابت کردند و طی آن ۳۲ تیم در هر سالن به صورت هشت گروه چهار تیمی ‏با هم مسابقه دادند.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: در ادامه سه تیم از هر سالن به مرحله حذفی صعود کردند و در این ‏مرحله براساس قرعه، ۲ تیم از ۳٠ تیم به صورت مستقیم شانس رسیدن به مرحله بعد را پیدا کرد و ۲۸ تیم ‏دیگر ۱۴ بازی حذفی را برگزار کردند.

غیاثی افزود: ماراتن سنگین فوتسال جام رمضان مشهد با صعود چهار تیم "برق ماهان، انصارالحجه، سازمان فرهنگی و ‏پوشاک جزیره خضرا" به نیمه‌نهایی همراه بود.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه‌نهایی تیم های انصارالحجه و سازمان فرهنگی با غلبه بر ‏حریفان به دیدار نهایی رسیدند و در ادامه تیم سازمان فرهنگی شهرداری مشهد اول و تیم انصارالحجه دوم شد و تیم برق ماهان، مقام سومی رقابتها را کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha