۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85440761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر:مسئولان برای بهبود رفاه و رشد معنویت مردم پیشگام شوند

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ایجاد فضای سراسر آرامش و رفاه برای رشد و تعالی معنویت و کمال مردم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری " روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بوشهر اظهار کرد: اکنون شرایط اقتصادی جامعه به‌گونه‌ای است که مردم نیاز دارند که تلاش ویژه به حل این مشکلات از سوی دولت و مسئولان اقتصادی انجام شود.

وی افزود: همچنین امور اقتصادی در عرصه ارز، سکه، امور معیشت مردم، گرانی‌ها و گران‌فروشی مناسب نبوده و باید همگان برای بهبود آن تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مسئولان مردم‌داری را اصل برنامه خود قرار دهند چرا که مولفه قدرت در جامعه مردم بوده و اساس هدف نظام اسلامی ایران مردم‌داری به سبک اسلامی است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به حوزه فرهنگ تصریح کرد: تمام زیرساخت نظام اسلامی ایران فرهنگ است و چنانچه فرهنگ دچار بحران شود تمام تلاش‌های مسئولان به هدر می‌رود.

خطیب نماز عید سعید فطر بوشهر همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و عفاف و حجاب اظهار کرد: موضوع حجاب مسئله عادی نیست و دشمنان از دیرباز و از رژیم گذشته در این مقوله برنامه‌ریزی کرده بودند.

صفایی بوشهری بیان کرد: خدشه به اقتدار فرهنگی، تهاجم فرهنگی و لاابالی‌گری ، بی‌حجابی در دستور کار دشمن قرار دارد به همین خاطر مسئولان به‌ویژه وزیر کشور، قرارگاه‌های استانی و شهرستانی باید در این حوزه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان بهشتی از ثواب نصیب انسان می‌شود اما اگر از آن نگهداری نشود و آفت و آتش گناه پس از ماه مبارک رمضان به این بهشت ثواب برسد همه آتشین می‌شود.

غلامعلی صفایی بوشهری افزود: باید رمضانی بودن با مراقبت‌های ویژه حفظ شود تا انسان به کمال و سعادت دنیوی و اخروی لازم برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha