۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85440736
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهل سنت خاش اقدام تروریستی در مهرستان را محکوم کرد

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اقدام تروریستی در مهرستان در به شهادت رساندن پنج نفر از کارکنان انتظامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مولوی محمدعلی شهنوازی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر اهل سنت خاش با محکوم کردن حوادث کور تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: مردم این منطقه در بیگانه ستیزی و مرزداری و وفاداری به ارزش‌های ناب اسلامی شهره اند و تاریخ گواهی می دهد که مردم منطقه در اخراج و به هلاکت رساندن متجاوزان انگلیسی نقش آفرینی تأثیرگذاری داشته‌اند و هم اینک نیز آماده جانفشانی هستند.

علی کرد منتخب مردم حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان نیز خواهان همکاری و تعامل بیشتر، علما، بزرگان و معتمدان و ریش سفیدان و اقشار مختلف جامعه با نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی برای شناسایی و دستگیری و محاکمه اشرار و گروهک های خرابکار شد.

امام جمعه اهل سنت خاش اقدام تروریستی در مهرستان را محکوم کرد

امام جمعه خاش نیز گفت: در طول ماه مبارک رمضان شاهد عبادت خالصانه و راز و نیاز مومنان روزه دار و اجرای متنوع برنامه ها و محافل معنوی انس با قرآن کریم و کمک به ایتام و مساکین بودیم و الحمدلله مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان مهر و محبت و انس و الفت خود را به شایستگی نشان دادند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان ادامه داد: انجام حرکات کور تروریستی از سوی مزدوران رژیم صهیونسیتی و شهادت شمار زیادی از نیروهای حافظ امنیت، کام مردم ما را تلخ کرد، بنابراین از مسوولان استان انتظار داریم با جنایتکاران برخورد قاطع داشته باشند و مردم منطقه نیز در شناسایی و دستگیری و مجازات اشرار و گروهک های خرابکار به نیروهای امنیتی و انتظامی کمک کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha