مردم در عید بندگی نیازمندان جامعه را از یاد نبرند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: مردم در عید فطر نیازمندان جامعه را از یاد نبرند و مانند همیشه دست آنها را بگیرند.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید فطر شهرستان آستارا اظهارکرد:‌ ماه رمضان به ما آموخت و عید سعید فطر می‌آموزد که ما باید برای تقویت معنویت، انسانیت و سرکوب نفسانیات و خدمت به مردم، کوشش و جهاد مستمر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید این نظام اسلامی را که خدا به ما هدیه داده است، پاسداری کنیم و با همه قوا عدالت را در کشور برپا کنیم.

حجت الاسلام باقری ارومی افزود: این راه امام عزیز ما و همه پیامبران الهی و مسیر حکمت و عبادت است؛ حکمت روزه و عید سعید فطر این است که خدا توفیق دهد ما هم در همان جهت قدم برداریم و آن زمان است که می‌بینیم با فساد بزرگ یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها هم می‌توان جنگید و آن‌ها را منکوب کرد و از هیچ‌کس هم هراسی به دل راه نداد.

حجت الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: مردم سختی‌ها را تحمل کردند ولی با وجود وجود افزایش نرخ ها در داخل کمبودی نداریم.

وی عنوان کرد: با این حال باید بدانیم در جنگ هستیم و در شرایط جنگی ارزش پول کاسته می‌شود و لذا در برابر گرانی‌ها باید کمکهای مومنانه به نیازمندان جامعه ادامه داشته باشد.

امام جمعه آستارا با اشاره حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به مردم غزه، بیان کرد: باید مردم غزه را تحسین کرد زیرا نشان دادند سقف آهنین شکست‌پذیر است و ده‌ها موشک به نقاط مختلف رژیم صهیونیستی اصابت کرد و امیدواریم همانطور که رهبر فرزانه انقلاب پیش‌بینی کردند و زودتر این رژیم جعلی برچیده شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha