خسارت رژیم صهیونیستی به سفارت کانادا در جریان حمله به کنسولگری ایران در دمشق

تهران- ایرنا- یکی از مقام‌های وزارت خارجه کانادا اعلام کرده است که سفارتخانه این کشور در جریان حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق در روز اول آوریل (۱۳ فروردین)، متحمل خسارت شده است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری سی بی سی، این مقام وزارت خارجه کانادا که نخواست نام وی فاش شود، گفت که در پی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، بعضی از پنجره‌های ساختمان سفارت این کشور نیز شکسته‌اند و مقام‌های کانادایی هنوز کل خسارت‌های وارده به این ساختمان را ارزیابی نکرده‌اند.

به نوشته سی بی سی، مقام‌های دولت کانادا درباره خسارت سفارت این کشور در جریان حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق سکوت اختیار کرده و از هرگونه اظهارنظر علنی درباره آن خودداری می‌کنند.

از سوی دیگر وزارت خارجه کانادا نیز از پاسخ به پرسش‌های سی‌ بی‌ سی درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی پیش از حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، اتاوا را در جریان این حمله قرار داده بود یا خیر؟، خودداری کرده است.

به گزارش ایرنا، منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به دنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را قویا محکوم کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha