حواشی مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان و لیموندیس فارس

گرگان - ایرنا - سری دوم از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین ۲ تیم شهرداری گرگان و لیموندیس فارس با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه که با برتری ۸۹ بر ۷۷ گرگانی‌ها به پایان رسید، دومین پیروزی این تیم بود و حالا شهرداری تنها به یک برد دیگر برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیاز دارد.

از آنجایی که این بازی حدود یک ساعت بعد از افطار برگزار شد، همانند بازی اول ۲ تیم‌ (یکشنبه شب قبل) صندلی و سکوهای برخی از نقاط سالن خالی بود.

ویلیام چری بازیکن خارجی پست یک (گارد راس) و محبوب گرگانی‌ها به همراه بازیکنان وارد زمین‌ شد و لحظاتی با آنان تمرین و مشغول گرم کردن شد، اما به علت کسالت و ناخوش بودن وضعیت جسمانی نتوانست هم‌تیمی‌های خود را همراهی کند و پیش از آغاز مسابقه به داخل رختکن رفت و با اجازه مسوولان تیم برای استراحت و سپری کردن دوران نقاهت، راهی منزل شد.

هنوز ۲ دقیقه از آغاز شروع مسابقه نگذشته بود که، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم لیموندیس فارس نسبت به سوت‌های داوران اعتراض و برای لحظاتی تیم خود را بیرون از زمین کشید.

در کوارتر دوم بازی، سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان دست به تعویض زد که بازیکن تعویضی در همان ابتدا ۲ توپ را خراب کرد که هاشمی بلافاصله درخواست وقت استراحت کرد، هاشمی در زمان استراحت، به شدت سر بازیکن خاطی فریاد زد و به بازیکن گفت، تیم مگر صاحب ندارد.

در کوارتر چهارم بازی، درگیری شدیدی بین برخی تماشاگران با سرمربی تیم لیموندیس فارس به وجود آمد و جو سالن متشنج شد که این مساله باعث توقف مسابقه برای دقایقی گردید.

دز اواخر بازی هم درگیری بین یکی از تماشاگران با سرمربی گرگان به وجود آمد که با دخالت برخی بزرگان این تیم این مساله پایان یافت.

به علت جو متشنج به وجود آمده ناشی از درگیری سرمربی تیم لیموندیس فارس و تماشاگران، اسلامی بعد از بازی با همراهی سرمربی گرگان به سمت رختکن هدایت شد.

محمدرضا اسلامی سرمربی لیموندیس فارس بعد از بازی به سمت یکی از تماشاگران گرگان رفت و با معذرت خواهی و روبوسی مساله و درگیری به وجود آمده را به پایان رساند.

۲ تیم با مسابقه امشب تاکنون در لیگ برتر امسال چهار بار با هم مسابقه دادند که سهم گرگان، برتری در هر چهار بازی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha