بسکتبال شهرداری گرگان راند دوم پلی‌آف را به سختی پیروز شد+ فیلم

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین مسابقه از سری رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ۸۹ بر ۷۷ حریف خود تیم لیموندیس فارس را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که سه‌شنبه شب در حضور سه هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، ‌ شهردای‌چی‌های گرگان در کوارترهای اول و چهارم به پیروزی رسیدند، اما در کوارترهای دوم و سوم بازی را واگذار کردند اما در نهایت پیروز بازی بودند.

شاگردان سیدمصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان که کوارتر اول را با ترکیب اولیه محمدسینا واحدی، مبین شیخی، امیرحسین آذری، ارسلان کاظمی و سالار منجی در مقابل ترکیب اولیه لیموندیس فارس با حضور جان بردلی، وحید اسلامی‌علی‌آبادی، وحید دلیرزهان، سیدمهدی جعفری و محمد خالقی‌فر با هدایت محمدرضا اسلامی قرار گرفتند، توانستند با حساب ۲۶ بر ۲۱ به پیروزی برسند.

در کوارتر دوم شاگردان هاشمی، نتوانستند برتری کوارتر اول را حفظ کنند و با نتیجه ۱۶ به ۱۹ مغلوب مهمان خود شدند، اما در مجموع ۲ کوارتر با نتیجه ۴۲ بر ۴۰ پیروز شده و به رختکن رفتند.

شهرداری‌چی‌های گرگان در کوارتر سوم، باز هم نتوانستند پیروز شوند و با نتیجه ۱۹ به ۲۲ شکست خوردند.

در کوارتر چهارم و پایانی بازیکنان شهرداری ۲۸ بر ۱۵ پیروز شدند تا در نیمه دوم هم به برتری ۴۷ بر ۳۷ دست یابند.

در این مسابقه محمدسینا واحدی بازیکن تیم شهرداری گرگان با ۲۶ امتیاز و وحید دلیرزهان بازیکن تیم لیموندیس با اثرگذاری ۲۹، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان به لحاظ آمار شناخته شدند.

همچنین وحید دلیرزهان بازیکن لیموندیس با ۲۳ امتیاز و ۱۰ ریباند و ارسلان کاظمی بازیکن تیم شهرداری با ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند به عنوان بازیکن «دبل دبل» شناخته شدند.

قضاوت این مسابقه را شهرام کرمی به عنوان سرداور به همراه گتار طهماسیان و امیرحسین وکندی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حبیب کاظمی و حضور حمیپ خمجانی به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشتند.

این مسابقه دومین بازی از سه مسابقه مرحله پلی‌آف (یک چهارم نهایی) بود و هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

شهرداری گرگان بازی اول را که یکشنبه شب در همین سالن برگزار شد را با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۱ به سود خود به پایان برد و تاکنون به ۲ برد دست یافته و تنها به یک برد دیگر نیاز دارد.

مسابقه سوم ۲ تیم شنبه ۲۵ فروردین در شیراز برگزار خواهد شد که مسابقات چهارم و پنجم (در صورت نیاز به هر یک از آنها) به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در شیراز و یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در گرگان انجام می‌شود.

مسابقه رفت و برگشت این ۲ تیم در دور مقدماتی این رقابت‌ها با پیروزی تیم شهرداری به پایان رسیده بود.

برنده رقابت سه‌گانه ۲ تیم باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مسابقه بین ۲ تیم مهرام شهرقدس و مس کرمان برود.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌ چهارم نهایی بیست‌ و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امشب با جدال تیم‌های شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز دنبال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha