لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری، مهرام، ذوب‌آهن و طبیعت در پلی‌آف دوم

تهران- ایرنا- پلی‌آف دوم مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال با انجام ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف دوم مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال، تیم ذوب‌آهن اصفهان سه‌شنبه شب میزبان کاله مازندران بود و با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ به پیروزی رسید.

در این بازی جمال جونز با ۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۳ بهترین بازیکن شد. ذوب‌آهن اصفهان با کسب این پیروزی، سری را ۲ بر صفر جلو افتاد.

در دیگر دیدار پلی‌آف دوم، تیم‌های طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند که طبیعت با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۷ پیروز میدان شد.

جوردن استیونز در این دیدار با ۴۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۴۲ بهترین بازیکن بود. سری این دیدار با کسب نخستین پیروزی طبیعت، یک بر یک برابر شد.

تیم شهرداری گرگان نیز برابر لیموندیس شیراز به میدان رفت و دومین پیروزی خود را در این سری با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ به دست آورد.

بهترین بازیکن این بازی ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۵ بود. سری این دیدار ۲ بر صفر به سود شهرداری گرگان شد.

در آخرین دیدار نیز صنعت مس کرمان به مصاف مهرام رفت و این دیدار را در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۵ واگذار کرد. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود. مهرام با کسب این پیروزی ۲ بر صفر سری را پیش افتاد.

پلی‌آف سوم روز شنبه ۲۵ فروردین برگزار می‌شود و لیموندیس شیراز با شهرداری گرگان در شیراز، کاله مازندران با ذوب‌آهن اصفهان در آمل، پالایش نفت آبادان با طبیعت در آبادان و مس کرمان با مهرام در کرمان بازی می‌کنند.

در صورتی‌که نتایج این دیدارها به گونه‌ای رقم بخورد که نیاز به انجام بازی در پلی‌آف چهارم و پنجم باشد برنامه آن به شرح زیر خواهد بود.

پلی‌آف چهارم - دوشنبه ۲۷ فروردین

لیموندیس شیراز - شهرداری گرگان/ شیراز

کاله مازندران - ذوب‌آهن اصفهان/ آمل

پالایش‌نفت آبادان - طبیعت/ آبادان

مس کرمان - مهرام/ کرمان

پلی‌آف پنجم - یکشنبه دوم اردیبهشت

طبیعت - پالایش نفت آبادان / تهران

مهرام - مس کرمان / تهران

ذوب‌آهن - کاله مازندران / اصفهان

شهرداری گرگان - لیموندیس شیراز/ گرگان

گفتنی است هر تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج بازی شود، به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha