ذوب آهن در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی قرار گرفت

اصفهان - ایرنا - تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ از سد تیم کاله آمل گذشت تا در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم بسکتبال «ذوب آهن» اصفهان شامگاه سه‌شنبه در چارچوب دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف دوم) لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن «شادروان حسن رهنما» «ورزشگاه ملت» اصفهان به مصاف تیم «کاله مازندران» رفت و سرانجام در یک دیدار دیدنی و با حضور هواداران توانست میهمان خود را با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ شکست دهد.

ذوب آهن در دیدار امشب، از بازی خوب بازیکنان با تجربه خود آرن داوودی، رسول مظفری، محمدرضا اکبری، جونز جمیل و دوایت بایکس استفاده کرد البته مهران حاتمی، سرمربی گاندوها فرصت بازی به ستاره‌ جوان خود، حسین مکاریان را نیز داد.

ذوبی ها در کوارتر اول با شروع طوفانی بازیکنان کاله مازندران مواجه شدند ولی کم کم به بازی برگشتند ولی در نهایت کوارتر نخست را با نتیجه ۱۲ بر ۱۷ به میزبان واگذار کردند.

در کوارتر دوم، ذوبی‌ها که از حمایت تماشاگران پرشور خود برخوردار بودند نه تنها شکست کوارتر نخست را جبران کردند، بلکه ۳۹ بر ۳۲ به رختکن رفتند و بطور کلی شکست کوارتر اول را از یاد بردند.

آسمان خراش‌های ذوب آهن در ۲ کوارتر آخر، صاحب توپ و میدان بودند و بیشتر توپ‌های زیر سبد ۲ تیم را در ریباندها از آن خود کردند، به نحوی که در کوارتر سوم ۵۷ بر ۴۳ به برتری رسیدند و در کوارتر چهارم ۸۰ بر ۵۷ کاله مازندران را مغلوب توپ رغباییها و گل‌های خود کردند.

به گزارش ایرنا، هشت تیم شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز در مرحله یک چهارم نهایی(پلی‌آف) لیگ برتر حاضر هستند.

پلی‌آف سوم ۲ تیم روز شنبه ۲۵ فروردین‌ در آمل برگزار می شود و در صورتی‌ که نتایج این دیدارها به گونه‌ای رقم بخورد که نیاز به انجام بازی در پلی‌آف چهارم و پنجم باشد، پلی‌آف چهارم دوشنبه ۲۷ فروردین در آمل و پلی‌آف پنجم، یکشنبه دوم اردیبهشت در اصفهان برگزار خواهد شد.

هر تیمی که صاحب سه پیروزی از پنج بازی شود، به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد و برنده نهایی تقابل ذوب‌آهن و کاله، در نیمه‌نهایی حریف برنده بازی طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان خواهد شد.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی(پلی‌آف نخست) لیگ برتر بسکتبال کشور یکشنبه هفته جاری با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ از سد تیم کاله مازندران گذشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha