۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85440411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی: شهرک‌های شمالی، آخرین اولویت کابینه نتانیاهو هستند

تهران-ایرنا- نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در سخنانی از بی‌توجهی کابینه رژیم اشغالگر به شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی درپی حملات بی‌امان حزب الله به این منطقه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از «افرات رایتن» نماینده حزب «کار» در پارلمان رژیم صهیونیستی، نوشت: شهرک‌ها در شمال در انتهای فهرست اولویت‌های کابینه قرار دارند و رهبران شهرک‌ها که نتانیاهو به آنها وعده بازسازی شهرک‌ها را داده است، هیچ چیزی دریافت نکرده‌اند.

وی گفت: ما یک لابی برای احیای شمال ایجاد کردیم، گفت‌وگوهایی انجام دادیم. نتانیاهو در ماه ژانویه قول داد طی ۱۰ روز برای بازسازی بخش آموزش، امنیت و زیرساخت‌ها کمک مالی کند اما متأسفانه ساکنان منطقه چیزی به دست نیاوردند.

این نماینده صهیونیست افزود: ما باید فورا روی شمال تمرکز کنیم. همه ما باید سعی کنیم به آنها کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری «رویترز» بتازگی در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و نتانیاهو از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha