خودروی حامل ماهی غیر بهداشتی در آستارا توقیف شد

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی آستارا از توقیف خودروی حامل ماهی‌های غیربهداشتی با هوشیاری مرزداران غرب استان خبر داد.

سرهنگ هادی قاسمی روز سه‌شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مرزداران گروهان خانبلاغی با اشرافیت اطلاعاتی از خبری مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مطلع و به منظور بررسی خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از خودروی توقیف شده، مقدار ۱۱۰ کیلوگرم انواع ماهی غیربهداشتی و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ماهی‌های مکشوفه به اداره شیلات شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در پایان از عموم مرزنشینان و شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را به مامورین اطلاع داده و با همکاری صمیمانه در جهت ساختن جامعه‌ای امن و سالم و پاک برای خود و فرزندانمان و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و به چرخش افتادن چرخه اقتصاد کشور یاری و همراهی کنند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha