۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85440155
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

محدودیت ترافیکی در بوشهر اعلام شد

بوشهر- ایرنا- رییس پلیس راهور استان بوشهرگفت:به مناسبت عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در روز چهارشنبه درخیابان‌های مرکز این استان اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا " سرهنگ محمد صادقی " روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سعید عید فطر و اقامه نماز عید فطر در مساجد، امام زاده‌ها و تکیه‌ها، به منظور تامین امنیت شهروندان در تمام نقاط حوزه استحفاظی که نماز باشکوه عید فطر برگزار شود محدودیت ترافیکی لحاظ خواهد شد.

وی از شهروندان به منظور توزیع بار ترافیکی و روان سازی معابر شهری و جلوگیری از هرگونه حادثه رانندگی، درخواست کرد که وسایل نقلیه شخصی خود را در محل‌های مناسب و خارج از محدوده ترافیکی پارک کنند و بعد از اقامه نماز جهت تردد با صبوری و آهسته و با توجه به جلو رانندگی کنند.

صادقی یادآور شد: رانندگان از رفتارهای خطرناک اجتناب کنند و به دستورات ترافیکی ماموران پلیس راهور توجه و دقت نموده تا شاهد ترافیکی مناسب و به دور از حادثه باشیم.

وی افزود: مکان‌های اجتماع روزه داران در شهر بوشهر، مصلای نمازجمعه، امام زاده مهیمن، مسجد شیخ سعدون در محله کوتی و ورزشگاه شهید مهدوی معرفی و اعلام شده است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: با توجه به اینکه سه روز از هفته جاری تعطیل رسمی است و حضور مسافران از استان‌های هم‌جوار متصور است، شایسته است شهروندان بوشهری به جهت تسهیل در آمد و شد کاربران ترافیکی سعی کنند از ورود به محدوده ترافیکی حتی المقدور پرهیز کنند و در صورت ورود، با آرامش و حوصله رانندگی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha