۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85440058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع تصرف چهار هزار مترمربع اراضی دولت در شوشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85440058
رفع تصرف چهار هزار مترمربع اراضی دولت در شوشتر

اهواز- ایرنا- رئیس دادگستری شهرستان شوشتر از رفع تصرف چهار هزار متر مربع اراضی دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنابه نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، مصطفی آباد سه شنبه در این خصوص بیان کرد: این اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن واقع در بخش پنج شوشتر است که با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفع تصرف شد.

بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان اراضی ملی بیشتر برای ساخت ویلا و یا کشاورزی تصرف می‌شوند.


وی افزود: ارزش ریالی این اراضی حدود۴۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

کشف ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان اظهار کرد: در پی تماس تلفی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان، دستور بازرسی از ۲ دستگاه خودرو صادر شد.
محمد ضیایی ادامه داد: پس از بازرسی از خودروها مقدار ۴۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به نحوه ماهرانه‌ای در خوردوها جاسازی شده کشف، خودروها توقیف، رانندگان خودروها با قرار متناسب راهی زندان و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارسال شد.
به گزارش ایرنا، باتوجه به اینکه شهرستان بهبهان از مبادی ورودی استان خوزستان به‌شمار می‌رود، سالانه میزان زیادی مواد مخدر در این شهرستان کشف و امحا می‌شود.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۱۵ هکتار اراضی کشاورزی اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در ١۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک که به طور غیرقانونی تغییر کاربری یافته بودند، تخریب شد.
حسن سپهوند توضیح داد: عملیات تخریب این ساخت و سازهای غیر قانونی توسط دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی و اداره راهداری انجام گرفت.
دادستان اندیمشک تصریح کرد: مقابله با تصرف اراضی ملی و تغییرکاربری‌های غیرمجاز از اولویت‌های دادستانی اندیمشک است و در همین راستا تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان شناسایی و برای رفع تصرف از آن‌ها به‌صورت مستمر اقدامات قاطع انجام خواهد شد.

کشف هشت قبضه سلاح جنگی در الوار گرمسیری
رییس دادگاه الوار گرمسیری گفت: با دریافت خبر واصله و رصد اطلاعاتی و نیز دستور قضایی برای ورود به موضوع، یک دستگاه خودروی زانتیا توقیف و هشت قبضه سلاح که به طرز ماهرانه‌ای در سپر عقب آن جاسازی شده بود، از این خودرو کشف و ضبط شد.
فرشاد اسدی با بیان اینکه متهم برای تکمیل پرونده به زندان معرفی شد اضافه کرد: دادگستری الوار گرمسیری با قاچاقچیان و ناامن کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha