۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85440054
T T
۸۵ نفر

برچسب‌ها

سارق حرفه‌ای در خلخال دستگیر شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85440054
سارق حرفه‌ای در خلخال دستگیر شد

اردبیل - ایرنا- فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که در این شهرستان اقدام به سرقت‌های بزرگ کرده بود ، خبر داد.

سرهنگ سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از مغازه و اماکن صنفی بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خلخال اضافه کرد: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی خلخال با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی کردند.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مسئولان قضایی شهرستان ، ماموران پلیس این فرماندهی سارق حرفه‌ای را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت :سارق پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب ۲ مورد سرقت از مغازه‌ها و اماکن صنفی خلخال از جمله یک واحد قصابی و یک واحد صنفی گیم نت اعتراف کرد، که ارزش ریالی اموال مسروقه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

فرمانده انتظامی خلخال گفت: سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده. تحویل مرجع قضایی شهرستان شد.

سرهنگ موسوی از صاحبان اصناف و بازاریان این شهرستان خواست تا با توجه به هشدارهای پلیسی در رابطه با سرقت مغازه و اماکن صنفی توجه کرده و تا حد امکان واحد صنفی خود را به تجهیزات الکترونیکی همچون سیستم‌های هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته تجهیز و همچنین در مورد مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن پلیس ۱۱۰ به مراجع انتظامی این شهرستان اعلام کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha