۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85440042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: دشمن به دنبال گرفتن سنت‌های ارزشمند ملت ایران است

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول گفت: دشمن تلاش بسیار دارد تا سنت‌های ارزشمند و فرهنگ متعالی و دین و شریعت ملت ایران را از ما بگیرد. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور در نماز عید سعید فطر در مصلای امام علی (ع) این شهر یکی از ضرورت‌های تقوا را توجه به مسائل سیاسی جامعه و شناخت آداب و سنت‌های نشات گرفته از دین مبین اسلام دانست و افزود: این سنت‌های ارزشمند مدافع حریم ملی ما هستند و در زندگی ما جریان دارند.

وی با بیان اینکه این ارزش‌ها اگر پاس داشته نشوند دشمن به راحتی هویت ملت‌ها را خواهد گرفت، ادامه داد: دشمنان چیزهایی را به خورد ملت ما می‌دهند که از ما نیست لذا مردم باید از ارزش‌های متعالی مملکت و مردم ایران حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: ملت ایران بواسطه حرکت در راه خدا و اخلاق و ایثار و شهادت عظمت یافته و در صحنه است به طوریکه چشم امید همه مردم دنیا به مردم ایران است.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر فشارهای مختلف و کمرشکن سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ملت ایران افزود: وقتی کشوری مورد هجمه قرار می‌گیرد تمام اقدامات مردم جهاد فی سبیل الله است.

امام جمعه دزفول گفت: تلاش دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران نمی‌تواند کارساز باشد چراکه در مسیر حق حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند ادامه راه شهدا زیر ولایت ولی امر مسلمین را ببیند از مردم خواست در سال جدید با خود و شهدا عهد ببندند و از مسیر حق پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: زمانی امت اسلام ولی اصلی خود را پیدا می‌کند که همه برای نابودی کفر، زور و تزویر در صحنه باشند.

وی ادامه داد: اگر کسی در این راه گام بردارد در زمره یاران حضرت مهدی (عج) خواهد بود حتی اگر در قبر باشد زنده می شود و این حضرت را یاری می‌کند.

امام جمعه دزفول ماه رمضان را ماه ضیافت پروردگار دانست و گفت: لیله القدر برای بزرگداشت شبی است که سرنوشت‌های ما در آن رقم می‌خورد.

وی افزود: امید است در سال جدید بیشتر از خود مراقبت کنیم و انس و یاد خدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام بهرام پور از مومنان خواست حداقل یک وعده نماز خود را به جماعت و در مسجد بخوانند.

همزمان با حلول ماه شوال صبح امروز نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم دزفول در مصلای امام علی (ع)، حسینیه ثارالله و برخی دیگر از مساجد دزفول برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha