۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85439920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزم جدی دولت برای احیای واحد راکد آذرنان خوی/ ۳۵۰ نفر مشغول به کار می شوند

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، گام های موثری برای احیای واحد تولیدی آذرنان که ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن شاغل خواهند شد، برداشته شده است.

کریم علی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هفته بازدیدی از واحد تولیدی راکد آذرنان در این شهرستان داشتیم که مشخص شد این واحد با توجه به مشکلات داخلی و مالی که به وجود آمده، بلاتکلیف مانده است.

وی اضافه کرد: واحد تولیدی آذرنان از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده و در فواصل مختلف و بحران های متعدد، اقدام به پخت نان و رفع نیاز مردم می کرد.

وی ادامه داد: با پیروی از سیاست دولت مردمی سیزدهم و استاندار جهادی آذربایجان غربی، با همراهی دستگاه قضا گام های مثبتی در بازگشایی مجدد این واحد برداشته شده که امیدواریم طی سه ماهه اول سال جاری به صورت کامل راه اندازی شود.

فرماندار خوی با اشاره به تولید بیش از ۳۰۰ نوع نان، شیرینی و نظایر آن در این واحد تولیدی اظهار کرد: در روزهای فعال این واحد بیش از ۱۷ تن نان لواش و یک هزار و ۸۵۰ تن شیرینی صنعتی به صورت سالانه تولید و روانه بازار مصرف می شد که امیدواریم بتوانیم این واحد را به این حجم از تولید در ماه های آینده برسانیم.

به گزارش ایرنا، در دولت مردمی سیزدهم دهها واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در آذربایجان غربی به مدار تولید بازگشته و روند احیای دیگر بنگاه های اقتصادی نیز در دست انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha