گرانفروشی و کم فروشی عمده تخلفات صنوف بویراحمد

یاسوج - ایرنا - رئیس اتاق اصناف بویراحمد گفت: عمده تخلفات گزارش شده واحدهای صنفی این شهرستان در سال گذشته گرانفروشی، کم فروشی و خدمات دهی نامناسب واحدهای صنفی بوده است.

مهرداد الهی روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته ۶ هزارو ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد.

وی بیان کرد: در این تعداد بازرسی برای چهار هزار و ۳۹۰ واحد صنفی متخلف اخطاریه صنفی صادر شد.

الهی تعداد شکایات دریافتی از صنوف را یکهزارو ۱۶۱ مورد ذکر کرد و گفت: از این تعداد برای ۱۱۰ مورد فرم جریمه و ۸۸۵ فقره شکایت نیز حل و فصل شد.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات گزارش شده واحدهای صنفی از سوی مردم این شهرستان در سال گذشته گرانفروشی، کم فروشی و خدمات دهی نامناسب واحدهای صنفی بوده که در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده است.

رئیس اتاق اصناف بویراحمد اضافه کرد: در سال گذشته ۲۱۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان بویراحمد پلمب شد.

الهی اظهار کرد: نصب برچسب قیمت کالا برای همه واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات الزامی است و رعایت نکردن آن تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: پویش خرید نکردن از فروشگاهایی که برچسب قیمت نداشته باشند در بویراحمد راه اندازی شده و نیاز است مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف بویراحمد افزود: در سال جاری با ایجاد تفاهم نامه با دانشگاه فنی و حرفه ای ارائه آموزش های لازم به صنوف مختلف برای خدمات رسانی بهتر در دستور کار است.

الهی گفت: بیش از ۱۰ هزار پروانه کسب فعال در بویراحمد صادر شده است.

بیشتر بخونید

استاندار: اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای ورود به طرح های سرمایه گذاری آماده شوند

اجرای پویش هر واحد صنفی یک پرچم در یاسوج

در ایام نوروز؛

۱۵ گروه بازرسی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha