۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85439666
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پوشش نماز عید فطر و بررسی روش‌های تداوم بندگی در رادیو

تهران- ایرنا- ویژه برنامه زنده «قبول باشه» رادیو جوان به پوشش مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر با امامت رهبر معظم انقلاب و بررسی روش‌های تداوم بندگی در ماه‌های آینده و فضیلت روز عید سعید فطر می‌پردازد.

فاطمه قنبری، تهیه‌کننده ویژه برنامه زنده «قبول باشه» رادیو جوان، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیوی ایرنا درباره اهداف این برنامه رادیویی اعلام کرد: این برنامه رادیویی ضمن تبریک و قبولی طاعات و عبادات به شنوندگان عزیز به پوشش مراسم نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی می پردازد.

وی در ادامه گفت: همچنین، از زاویه‌های مختلفی درباره این عید بزرگ و فرخنده، به همراه بررسی روش‌های تداوم بندگی در ماه‌های آینده، با حضور کارشناس مذهبی، حجت اسلام و المسلمین مهدی کرمی، گفتگو خواهند داشت. علاوه بر این، برنامه به روشنگری درباره فضیلت روز عید سعید فطر و اعمال این روز نیز می‌پردازد.

این تهیه کننده رادیویی در ادامه به جزئیات برنامه پرداخت و اظهار داشت: در بخش دیگر این برنامه، با آمنه صفرچی در مورد طب اسلامی به گفتگو خواهیم پرداخت. همچنین، مورد بحث قرار داده خواهد شد که چگونه در طول یک ماه بندگی، باید سبک خوراک متفاوتی نسبت به ماه‌های دیگر داشته باشیم و چه دستوراتی را باید رعایت کنیم.

وی افزود: در بخش دیگر به شهرستان‌ها سر می زنیم و با مردم عزیز ارتباط برقرار خواهیم کرد تا از آداب و رسوم آنها در روز عید سعید فطر مطلع شویم. این تجربه می‌تواند به تعمق بیشتری در فرهنگ و جامعه کمک و ارتباطات فرهنگی را تقویت کند.

ویژه برنامه زنده «قبول باشه» رادیو جوان کاری از گروه تاریخ و معارف با مدیریت عباس رجب سلمانی و به تهیه کنندگی فاطمه قنبری و با اجرای راضیه سادات هاشمی و زینب محمودی، دستیار تهیه و با هماهنگی فرزاد محمدی راد و به نویسندگی سمیه نازنینی، روز چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۹ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو جوان می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha