۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85439516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار پایگاه کمیته امداد آماده دریافت فطریه بوشهری‌ها است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: یکهزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در این استان آماده دریافت زکات فطریه مردم است.

به گزارش ایرنا " عباس روشن " روز سه شنبه با بیان اینکه شعار پویش زکات فطره امسال، پرداخت هر خانواده حداقل یک فطریه در رفع مشکل نیازمندان است،اظهار کرد: برای جمع‌آوری فطریه و کفارات، یکهزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در استان با همکاری دفاتر کمیته امداد، مساجد، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها، دهیاران و سایر موسسه‌های مردم نهاد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان ۵۰۹ پایگاه در شهرها و یکهزار و ۲۱ پایگاه در روستاها در نظر گرفته شده است.

روشن یادآور شد: همچنین چهار شماره کارت مجازی به تفکیک فطریه عام، فطریه سادات و کفارات عمد و غیرعمد برای هرشهرستان یا بخش به صورت مجزا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: همچنین درگاه پرداخت #۵*۸۸۷۷* ویژه مناطق ۱۹ گانه کمیته امداد در استان بوشهر تعریف شده که از طریق شماره‌گیری در تلفن همراه قابل پرداخت است.

وی گفت: پیش‌بینی لازم در دستگاه‌های کارتخوان و فعال‌سازی درگاه‌های فطریه و کفارات در نرم‌افزار ثنای کمیته امداد، نرم افزار بام بانک ملی و نرم افزار سکه انجام شده است.

روشن افزود: همچنین امسال با استفاده از کارتخوان نانوایی‌ها و نرم‌افزاری که در آن طراحی شده گزینه پرداخت فطریه و کفارات در آنها فعال شده است.

وی یادآور شد: پارسال از مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت شده در استان بوشهر هشت میلیارد ریال به حساب کمیته امداد واریز شد که معادل ۲ درصد کل فطریه پرداختی مردم است، اما انتظار می‌رود امسال مردم مشارکت ۲۵ درصدی در پرداخت فطریه به حساب کمیته امداد داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha