استقرار ۶۰ پایگاه‌ زکات فطریه بهزیستی همزمان با عید فطر در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۶۰ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره مومنین روزه‌دار در سراسر استان آماده شده است.

صفدر مظفری‌راد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر این معاونت با شعار تقسیمِ شادیِ عیــد، با جامعه شریف بهزیستی استقرار صندوق های جمع‌آوری فطریه را در قالب ۶۰ پایگاه‌ در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همزمان با عید سعید فطر، تعداد ۱۲۰ صندوق در مصلی‌ها، ادارات و مراکز بهزیستی استان و شهرستان‌های تابعه جانمایی شده تا زکات فطریه مردم مؤمن دریافت گردد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه ادامه افزود: علاوه بر صندوق‌هایی که در سطح شهر مستقر خواهند شد، تعداد هشت هزار پاکت جمع‌آوری فطریه و ۷۰ دستگاه کارت‌خوان نیز در بین مراکز تابعه توزیع شده است.

مظفری‌راد یادآور شد: مردم همچنین می‌توانند زکات فطریه خود را از به حساب مشارکت‌های مردمی استان با شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ ، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و شماره شبای حساب مشارکت‌های مردمی IR-۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ نیز واریز کنند.

وی گفت: فطریه جمع‌آوری‌ شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت به نیازمندان واقعی همچون افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه، بر اساس نظر کارشناسان غروب روز سه‌شنبه هفته جاری هلال ماه شوال قابل رؤیت بوده و به این ترتیب روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه عید فطر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha