فرد گم‌شده در کوهسرخ خراسان رضوی پیدا شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبر: 85439514
فرد گم‌شده در کوهسرخ خراسان رضوی پیدا شد

مشهد- ایرنا- سرپرست فرمانداری و رییس ستاد پیشگیری، مدیریت و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کوهسرخ گفت: فرد گم‌شده در ارتفاعات کوهسرخ با تلاش نیروهای محلی دیروز (دوشنبه) پیدا شد.

رضا رافتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ظهر دیروز فردی ۲۸ ساله در تماس با آتش نشانی "ریوش" از گم شدن خود در منطقه موسوم به "پادر" شهر ریوش خبر داد.

وی ادامه داد: با اعزام یک گروه جست و جوی محلی، خوشبختانه عضو پیشرو گروه همزمان با ورود امدادگران هلال احمر در کوهسرخ، این شهروند کاشمری را که با هدف تفریح به منطقه آمده بود را پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری کوهسرخ گفت: فرد مفقود شده پس از طی مسافتی، به دلیل انحراف خودرویش از مسیر، گرفتار می شود و در نهایت با اقدام به موقع نیروهای محلی به وی امداد رسانی شد.

رافتی افزود: امروز نیز با فاصله کوتاهی از یافت شدن شهروند کاشمری، مفقودی فرد دیگری باز هم در منطقه پادر گزارش شد و تیم های امداد هلال احمر و نیروهای مردمی به صورت مشترک پیگیر عملیات جست و جو هستند.

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha