۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبر: 85439327
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان آستارا آغاز شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبر: 85439327
مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس هیات فوتبال آستارا گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در آستارا با استقبال بسیار خوب مشتاقان و علاقه مندان آغاز شد.

فردین عباس زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آستارا با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان آستارا همواره از جذابیت های لازم برخوردار بوده است، افزود: تیم های حاضر در این دور از مسابقات در چهار گروه پنج تیمی به رقابت می پردازند. ️

عباس زاده با بیان اینکه تیم های حاضر به مدت یک ماه به رقابت خواهند پرداخت، گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با قضاوت داوران عضو کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان آستارا برگزار می شود.

رئیس هیأت فوتبال آستارا با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی آزاد و با حضور بازیکنان شاخص فوتسال کشور، استان و شهرستان برگزار می شود، افزود: در این مسابقات تیم هایی از آستارا، لوندویل، شهرهای همجوار و همچنین تیم هایی از روستاهای شهرستان آستارا حضور دارند و تماشاگران از این رقابت ها بسیار خوب استقبال می کنند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha