۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85439099
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امباپه: در بازی سخت برابر بارسا، خودم را مخفی نمی‌کنم

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85439099
امباپه: در بازی سخت برابر بارسا، خودم را مخفی نمی‌کنم

تهران- ایرنا- ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که در بازی رفت این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان، مخفی نخواهد شد!

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کیلیان امباپه در آستانه دیدار پی‌اس‌جی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان در پارک‌دوپرنس از آمادگی خود برای این دیدار خبر داد.

امباپه ۲۵ ساله با پی‌اس‌جی ۱۳ جام از جمله پنج جام لوشامپیونه را فتح کرده اما همواره در فتح لیگ قهرمانان ناکام بوده است.

شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان پیش‌تر گزارش داده بود که امباپه تابستان امسال راهی رئال مادرید خواهد شد و این بدان معناست که این فصل لیگ قهرمانان آخرین فرصت او برای فتح این تورنمنت با پی‌اس‌جی است.

امباپه دراین‌باره گفت: لیگ قهرمانان، فرصتی مهم برای بازیکنان بزرگ است. مثل همیشه آماده‌ام و قرار نیست مخفی شوم!

وی افزود: این مقطع هر سال، نقطه عطف فصل است. با توجه به تحرک و جنب و جوشی که در تیم می‌بینم، مطمئنم که از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و بقیه ماجرا هم در دست تقدیر است.

امباپه آخرین باری که در لباس پی‌اس‌جی برابر بارسا به میدان رفت، در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۱ بود و هت‌تریک کرد و پاریسی‌ها در مجموع با نتیجه پنج بر ۲ پیروز شدند.

در آستانه بازی چهارشنبه‌شب، هواداران دوآتشه پی‌اس‌جی خواستار ایجاد جوی وحشتناک برای بارسا شده‌اند.

در بیانیه هواداران افراطی پی‌اس‌جی آمده است: باید برای بارسای نفرت‌انگیز که همیشه حمایت داوران را دارد، فضایی وحشتناک درست کنیم. باید پارک‌دوپرنس را به قلعه‌ای ترسناک تبدیل کنیم. بیایید لرزه به تن‌شان بیندازیم.

پلیس اسپانیا برنامه امنیتی ویژه‌ای برای بازی برگشت تدارک دیده و به گفته منابع، این دیدار را در سطح رویدادها با سطح «مخاطره بالا» طبقه‌بندی کرده است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha