۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85439045
T T
۴۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم| قویترین مرد ایران: دنبال تکرار قهرمانی جهان هستم

همدان- ایرنا- قویترین مرد ایران و قهرمان مسابقات مردان آهنین گفت: دنبال تکرار عنوان قهرمانی جهان در مسابقات سال جاری سیبری روسیه هستم.

رضا قیطاسی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: دور جدید تمرینات خود را با رعایت بازیابی (ریکاوری) آغاز کرده‌ام و می‌خواهم تا قبل از شروع مسابقات جهانی، به مرز آمادگی مطلوب برسم.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی مسابقات مردان آهنین ایران گفت: این پیکارها ۱۴ شب به طول انجامید و حریفان قدرتمندی پیش رو داشتم که در نهایت توانستم مقام نخست را به دست آورم.

این ورزشکار همدانی اضافه کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و شدت رقابت قدرتی حریفان سبب شد تا اکنون مجبور به انجام مرحله بازیابی یا ریکاوری شوم تا مبادا در دور جدید تمرینات قدرتی آسیب ببینم.

قیطاسی ادامه داد: این رقابت‌ها پس از سال‌ها دوباره برگزار شد و شور و هیجان خاصی نزد شرکت کنندگان داشت و امیدوارم تداوم پیدا کند.

قهرمان مسابقات مردان آهنین یادآور شد: تمام زحمات برای آماده‌سازی و رسیدن به این قهرمانی مرهون برنامه‌ریزی بسیار خوب مربیانم بود و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنم.

قویترین مرد ایران افزود: این قهرمانی را به مردم متعصب و دوستدار ورزش همدان تقدیم می‌کنم و از هم اکنون نیز دنبال کسب نشان قهرمانی در میدان جهانی خواهم بود.

رضا قیطاسی با دو متری و هشت سانتی متر، بلندقامت‌ترین ورزشکار رشته‌های قدرتی و پرورش اندام کشور است که سابقه کسب نشان‌های رنگارنگ در میادین بین‌المللی را دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha