کاهش ۵۷ درصدی میانگین تاخیر پروازهای «هما» در نوروز ۱۴۰۳

تهران- ایرنا- مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از کاهش ۵۷ درصدی میانگین تاخیر پروازهای این شرکت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «شمس الدین فرزادی‌پور» امروز (دوشنبه) در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی، توضیح داد: طی سفرهای نوروزی با مجموع یک‌هزار و ۱۰۱ پرواز در این ایام توانستیم خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهیم که از این تعداد ۹۵۶ پرواز برنامه‌ای و ۱۴۵ پرواز به صورت فوق‌العاده انجام شد.

وی با اشاره به این که ایمنی و کاهش تاخیر مهم‌ترین موضوع کاری هواپیمایی جمهوری اسلامی بود، گفت: میانگین تاخیر پروازها در ایام نوروز به ۱۲ دقیقه رسید که نشان از کاهش ۵۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشت. ضمن این که بیشتر تاخیرها نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در سفرهای نوروزی ایجاد شد.

فرزادی پور ادامه داد: طی ایام نوروز با بیش از ۹۰ هزار وعده غذایی افطاری و سحری در خدمت مسافران بودیم.

مدیرعامل هما خاطرنشان‌کرد: مهمترین دستاورد این شرکت در سفرهای نوروزی به واسطه تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان این بود که خدمات به صورت روان به مسافران ارائه شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این شرکت برای رفاه حال مسافران، اظهار داشت: از همان ابتدای ابلاغ طرح نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در شرکت، تشکیل هر آن چه که می‌توانست متناسب با رضایت مسافران باشد در دستور کار قرار گرفت.مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha