بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین و سرپل ذهاب کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- ۱۱ هزار و ۲۷۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی در شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اعلام اینکه با تلاش ماموران پلیس ۶ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در گمرک پرویزخان کشف شد، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی ۱۵ دستگاه خودرو حامل سوخت شده و آن ها را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ جلیل سلطانی افزود:در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۶ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد که در این رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کشف بیش از پنج هزار هزار لیتر سوخت قاچاق در سرپل ذهاب

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف پنج هزار و ۱۷۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری مرکزی و پاسگاه قره بلاغ سرپل ذهاب حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ نوذر نظری افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۱۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کشف شد.

وی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارسال آن به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق محتویات خودرو در قصرشیرین

همچنین پایگاه خبری پلیس امروز دوشنبه از دستگیری سارق محتویات خودرو توسط ماموران انتظامی قصرشیرین طی عملیاتی در این شهرستان خبرداد.

بر اساس این گزارش پس از وقوع چند مورد سرقت محتویات خودرو در شهرستان قصرشیرین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت که ماموران کلانتری ۱۱ مهدیه قصرشیرین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارقی شدند که در بازجویی ها به ارتکاب سه فقره سرقت اعتراف کرد.

در این راستا پرونده ای تشکیل و سارق دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha