۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85438911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:تحقق شعار سال مستلزم هم افزایی دستگاه های اجرایی است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی و تولیدی دارد.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند و برای تحقق این شعار در سطح شهرستان باید همه دستگاه ها از ابتدای سال با تمام توان تلاش کنند.

وی اظهار کرد:برای تحقق شعار سال هیاتی از اقشار مختلف دانشگاهی،صنعتی،نخبگان شهری و غیره در شهرستان کاشان ایجاد می کنیم تا در پایان سال جهش تولید با مشارکت مردم محقق شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: در حوزه صنعت ۱۵۷ بنگاه صنعتی در سال قبل بیش از ۹۰ درصد تکمیل شده،این بنگاه ها توسط مردم و سرمایه گذاران ایجاد شده و امسال راه اندازی می شوند.

فرماندار ویژه کاشان گفت: در ۲ سال اخیر بیشترین درخواست مجوز در سطح استان برای ایجاد بنگاه های اقتصادی را داشتیم و این نشان می دهد منطقه کاشان مزیت های خوبی برای فعالان اقتصادی دارد.

زارعی گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگذاران نظام توجه به کمک های کم مردمی را حائز اهمیت دانستند و تاکید داشتند ،این مهم در سطح شهرستان باید امسال پیگیری شود.

وی افزود: در دیگر جلسات شوری اداری دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات سال گذشته خود ارائه کنند.

وی اظهار کرد:سال قبل موضوع راهسازی پیگیری شد،پل راوند با پیگیری های متعدد در سطح استان تامین اعتبار شد،به زودی با حضور مسوولان کلنگ زنی می شود و تا ۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:تقاطع غیرهمسطح قمصر هم حادثه خیز است و مناقصه آن روز گذشته انجام شده است.

زارعی گفت:منطقه ویژه اقتصادی هم برای حوزه اقتصادی و هم حوزه صنعتی مهم است،سال گذشته سازمان مسوول آن را شرکت ایمیدرو قرار دادیم ، ۹۰درصد انتقال ۱۰۰ لیتر پساب کاشان انجام شده،اعتبار آن ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده که سرمایه گذار شرکت ایمیدرو و مجری آب و فاضلاب است که باید ۳۰ هزار انشعاب آن تکمیل و ایجاد ۱۰ هزار انشعاب جدید و ۸۰ کیلومتر شبکه گذاری در شهر کاشان باید انجام شود تا بعد از اجرا، امکان انتقال ۱۰۰ لیتر به منطقه ویژه القتصالدی کاشان فراهم شود

وی افزود:منطقه ویژه اقتصادی در آینده شکوفایی های ویژه ای را در منطقه کاشان ایجاد می کند.

وی اظهار کرد:۲ هزار میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبرسانی به ۲۲روستای شهرستان کاشان تامین اعتبار شد،قرارداد آن با قرارگاه محرومیت زادایی امضا شده و مجری آن سازمان بسیج سازندگی است، نخستین روستا به زودی کلنگ زنی می شود.شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha