دولت سیزدهم پروژه‌های عمرانی با عمر ۷ تا ۱۵ سال را به نتیجه رساند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی در ۲ سال گذشته کارهای زیرساختی زیادی را در سطح کشور به نتیجه رسانده است، گفت: در شهرستان اسدآباد پروژه‌های عمرانی با عمر ۷ تا ۱۵ سال تکمیل شد.

کیومرث سرمدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: عمر برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در شهرستان اسدآباد ۷ تا ۱۵ سال بود که با تلاش دولت سیزدهم تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه چمن و استخر شهرستان اسدآباد از جمله پروژه‌هایی است که پس از توقف چندین ساله در دولت آیت‌الله رئیسی تکمیل شد، افزود: علاوه بر این موارد، بیمارستان ۵۰ تختخوابی حضرت امیر این شهرستان نیز به دلیل فرسودگی ۱۵ سال بود که تخلیه شده و کاری برای بازسازی آن صورت نگرفته بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنای قدیمی و فرسوده این بیمارستان با تلاش و همت دولت سیزدهم تخریب و کار ساخت مجدد آن با ظرفیت ۱۲۸ تختخواب آغاز شده که کار ساخت آن در حال اجرا و انجام است.

سرمدی خاطرنشان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته کارهای زیرساختی زیادی را در سطح کشور داشته که در حوزه‌های مختلف راهسازی و تکمیل پروژه‌های قبلی و توسعه شبکه آبرسانی قابل مشاهده است.

وی بیان داشت: گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای پرخطر در کشور نیز با بهسازی از لیست مسیرهای پرخطر حذف شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ اضافه کرد: پیش از این سالانه تعداد زیادی سوانح رانندگی در این گردنه به وقوع می پیوست و مسافران جان خود را از دست می‌دادند اما یکسال و نیم است که به دلیل بهسازی این گردنه در دولت سیزدهم تلفات جانی در این مسیر به حداقل رسیده است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha