دولت سیزدهم واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه اقتصاد بازگرداند

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم گام‌های موثری را در مسیر ایجاد اشتغال، رشد اقتصادی و بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برداشته است.  

احمد راستینه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته اقدامات موثری را در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در کشور داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید است که تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال داشته است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از اقدامات مهم و موثر دولت سیزدهم را در حوزه توسعه زیرساخت‌ها دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه عمرانی از جمله راه‌ها اعم از ریلی و جاده‌ای و همچنین در حوزه آبرسانی، گازرسانی و تولید برق قابل مشاهده و ملموس است.

راستینه خاطرنشان کرد: زمانی بخش تولید می تواند رونق یابد و واحدهای تولیدی‌ فعالیت گسترده داشته باشند که زیرساخت‌های گاز و برق مورد نیاز آنها را ایجاد کنیم که در این رابطه توسعه زیرساخت‌های گاز و برق و موارد دیگر توسط دولت زمینه‌ساز رشد و رونق تولید در کشور است، موضوعی که تاکنون مورد توجه دولتمردان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم تاکنون گام‌های بزرگی را در حوزه رشد اقتصادی در کشور برداشته و امید است هرچه زودتر این اقدامات در کشور نتیجه دهد و ما آثار و نتایج آن را در کاهش تورم مشاهده کنیم.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha