معرفی اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد

ساری- ایرنا- فدراسیون کشتی ایران، اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام جهان پهلوان عبدالله موحد را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات کشتی مازندران، غلامرضا محمدی، حسن طهماسبی، بهنام احسان پور، محمود گنجی و شهرام مردانی نفراتی هستند که از سوی فدراسیون کشتی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام جهان پهلوان عبدالله موحد معرفی شدند.

سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام جهان پهلوان عبدالله موحد روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم فروردین ماه در سالن سرداران شهیدنوبخت بابلسر برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را دارد در ۱۰ وزن برپا می‌شود.

آقا عبدالله موحد زاده ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران بعد از حمید سوریان و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد.

اوج فعالیت ورزشی آقا موحد در سال ۱۹۶۸ و در المپیک مکزیکو سیتی بود که یک مدال طلا برای ایران به‌دست‌آورد. اما به دلیل آسیب شانه از تکرار این موفقیت در المپیک ۱۹۷۲ بازماند. او کمی بعد به آمریکا رفت اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد چرا که غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

معرفی اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha