۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85438687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای دوازدهمین بار لغو شد

اهواز - ایرنا - جلسه برکناری شهردار اهواز، بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای دوازدهمین بار متوالی تشکیل نشد.

به گزارش ایرنا ، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای دوازدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور و سیاوش محمودی پنج عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، حمید دغاغله، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۱ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه همچون جلسات قبل با حضور مردم برگزار شد.

سید محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز بیان کرد: هیچ کس منکر اقدامات مثبتی که در شهرداری انجام شده نیست؛ در مباحث مالی و عمرانی کارهایی خوبی انجام شده ولی در برخی از بخ‌ ها عملکرد قابل قبولی نداشتیم.

وی افزود: در بخش ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کارهای ارزنده ای صورت گرفته و مردم از آن بهره‌مند شده اند اما همچنان با استانداردهای ملی، اختلاف بسیاری داریم.

رییس شورای شهر اهواز گفت: پرسنل شهرداری در زمان بارندگی، تلاش بسیاری برای رفع آب گرفتگی ها داشتند که قدردان زحمات آنها هستیم. اجرای طرح علاج‌بخشی آب‌گرفتگی اهواز یکی از اولویت‌های ما بوده که باید به سرعت اجرایی شود.

همچنین غلامرضا شانه سازان عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: سال گذشته ۱۱ جلسه با موضوع برکناری شهردار به صورت قانونی برگزار شد که دوستان از حضور در این جلسات ممانعت کردند.

وی افزود: جلسه امروز، قرار بود ۶ فروردین ماه باشد که به دلیل بارندگی‌ها کنسل و به زمان دیگری موکول شد اما باز هم دوستان حاضر به شرکت نشدند.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه فرمانداری، سابقه اجرایی ۹ سال مدیریت ارشد شهردار برای شهرهای بیش از یک میلیون نفر و رشته تحصیلی وی را تایید نکرده است گفت: همچنین در خصوص سکونت خانواده شهردار نامه ای به وزارت کشور ارسال و عدم سکونت فرزند وی در اهواز بیان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha