۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85438626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| آیین تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت در جیرفت

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85438626
فیلم| آیین تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت در جیرفت

جیرفت- ایرنا- مردم شهیدپرور جیرفت امروز (دوشنبه) با حضور پرشور خود در آیین تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت، محمد رودابی بار دیگر دین خود را به انقلاب ادا کردند و موجب دلگرمی خانواده آن شهید شدند.

به گزارش ایرنا مردم و مسئولان شهرستان جیرفت امروز از چهارراه اول بهشت زهرا تا گلزار شهدا در مراسم تشییع این شهید حضور پیدا کردند.

امام جمعه جیرفت هم در سخنان کوتاهی در این آیین گفت: حضور گسترده مردم جیرفت در آیین تشییع شهید محمد رودابی نشان دهنده ولایتمداری و تعهد مردم به اسلام و جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: هر شهیدی که پر پر می‌شود مسئولیت ما هم بیشتر است و امید که بتوانیم راه این شهیدان را ادامه دهیم.

معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی استان کرمان هم در این آیین گفت: مردم جیرفت و جنوب کرمان بار دیگر ثابت کردند گوش به فرمان رهبری و حاج قاسم هستند.

سرهنگ سید علی حسینی افزود: ما مردم کرمان وظیفه سنگین تری نسبت به مردم سایر استان های ایران داریم چون حاج قاسم از ما خواسته است پشت ولایت بمانیم.

وی ادامه داد: امروز اتاق های فکر صهیونیستی و در راس آنها آمریکا، به دنبال ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب هستند و برای رزمندگان غیور ما نقشه می‌کشند و شیطنت می‌کنند.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: امروز آن روزی است که باید تلاش کنیم گنبد رسانه ای آنها را هم در هم بشکنیم زیرا که اجازه دیدن و تصویربرداری از جنایات وحشیانه خود را به رسانه ها نمی‌دهند.
به گزارش ایرنا واحد گشت پاسگاه انتظامی کورین روز شنبه هفته جاری(در حال انجام ماموریت) در منطقه کورین در استان سیستان و بلوچستان، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که منجر به شهادت ۲ نفراز کارکنان (سرباز وظیفه) و مجروحیت یک نفر کادر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha