۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85438513
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عکاس ایرنا یزد موفق به کسب مدال طلای جشنواره عکس نارین از فدراسیون جهانی عکاسی شد

یزد - ایرنا - مجید جراحی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد موفق به دریافت مدال طلای جشنواره بین المللی عکس نارین (naryn) از سوی فدراسیون جهانی عکاسی (FIAP) و اتحادیه عکاسی امریکا (PSA) شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، جشنواره بین المللی عکس نارین زیر نظر فدراسیون جهانی عکاسی (فیاپ fiap) و اتحادیه عکاسی آمریکا (پسا psa) تاکنون در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ ، در ۶ بخش آزاد (رنگی)، آزاد (تک رنگ)، زندگی (رنگی)، خلاقانه (رنگی) و فتوژورنالیست گردشگری برگزار شده است.

در این جشنواره از مجید جراحی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد پنج اثر مورد پذیرش قرار گرفت که آثار این عکاس ایرنا موفق به کسب مدال طلای فیاپ در بخش آزاد تک رنگ، مدال طلای امریکا در بخش گردشگری و در بخش فتوژورنالیست نیز یک اثر این هنرمند یزدی به عنوان شایسته قدردانی انتخاب شد.

عکاس ایرنا یزد موفق به کسب مدال طلای جشنواره عکس نارین از فدراسیون جهانی عکاسی شد

در جشنواره بین المللی عکس ۲۰۲۴ نارین بیش از سه هزار اثر در ۶ بخش از عکاسان کشورهای مختلف جهان مورد پذیرش قرار گرفت که بیشتر آثار رسیده مربوط به کشورهای ایران، امریکا، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، استرالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، انگلستان، دانمارک، اسپانیا، اوکراین، چین و عربستان بوده است و از سایر کشورها نیز آثاری در این جشنواره حضور داشت.

مجید جراحی متولد سال ۱۳۶۴ حدود دو دهه به فعالیت در رشته عکاسی مشغول است و تا کنون پیش از این ۲۰ اثر از این عکاس ایرنا یزد به جشنواره‌های بین المللی راه پیدا کرده بود.

جراحی همچنین تاکنون در چندین جشنواره داخلی نیز رتبه برتر بخش عکس را کسب کرده است.

نتایج رسمی جشنواره بین المللی ۲۰۲۴ نارین در فروردین به برگزیدگان این جشنواره اعلام شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha