۱.۷ میلیون نفر در ایام نوروز با ناوگان ریلی جابه‌جا شدند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از استفاده یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سفرهای نوروزی از قطار و حمل و نقل ریلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سید میعاد صالحی» امروز (دوشنبه) در نشست ارائه گزارش خدمت رسانی، اقدامات و عملکردهای وزارت راه و شهرسازی در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار داشت: این میزان جابه‌جایی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ با چهار هزار و ۳۱۰ رام قطار انجام شد.

وی بیان‌داشت: با ایجاد زیرساخت‌های فناورانه از سال گذشته، همه بلیت‌های در دسترس مردم در فضای اینترنت عرضه شد، به طوری که در چهار ساعت نخست بلیت‌ها به مردم عرضه می‌شد و پس از آن آژانس‌ها نیز می‌توانستند دسترسی به بلیت‌ها داشته باشند.

مدیرعامل راه‌آهن خاطرنشان‌کرد: همچون پارسال، در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ میزان تاخیر از مبدا زیر یک دقیقه و تاخیر در مقصد ۲۵ دقیقه بود.

وی ادامه‌داد: ستاد نوروزی در شرکت راه آهن از ۲ ماه پیش از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ شکل گرفت و اقداماتی همچون بازسازی و نوسازی خطوط و تجهیز ایستگاه‌ها به پله‌برقی، آسانسور و به‌سازی امکاناتی نظیر نمازخانه‌ها و نو شدن منسوجات مورد استفاده مسافران در قطارها انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha