۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85438138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین ایلامی در جشن گلریزان ۳۰ میلیارد ریال کمک کردند

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85438138
خیرین ایلامی در جشن گلریزان ۳۰ میلیارد ریال کمک کردند

ایلام- ایرنا- ۳۰ میلیارد ریال در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در جشن گلریزان به همت ستاد دیه استان ایلام برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری استان ایلام شامگاه یکشنبه در این آیین با اشاره به احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) در زمینه کار خیر و کمک به نیازمندان، اظهار کرد: ۱۵۵ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین سال گذشته در این استان از زندان آزاد شدند.

" عمران علیمحمدی" افزود: پذیرش اعسار زندانیان توسط مراجع قضایی و گذشت شکات با تلاش مددکاران نیز باعث شد زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در استان و بهبود فرایند خدمت به اقشار مختلف مردم، گفت: ۴۵درصد از پرونده های قضایی که به شوراهای حل و اختلاف ارجاع داده می شوند به صلح و سازش ختم می شود و در این راستا تلاش و همت هیات های صلح و سازش و ریش سفیدان ستودنی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: انفاق و گذشت دارای تاثیر بسیار مهمی از نظر اخلاق و رفتار اجتماعی است و این مهم در ماه مبارک رمضان جلوه ای خداپسندانه و ارزشمند دارد.

"محمد سبحان حسنی" افزود: خیرین و نیکوکاران نقش مهمی در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آن به کانون خانواده دارند و این امر نیز موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا، در این آیین سبدهای معیشتی و کمک های غیر نقدی نیز از هدایای خیرین به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های آنان اهدا شد.

یکی از خیرین حاضر در جشن گلریزان با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی به ستاد دیه، از طلب ۱۷ میلیارد ریالی خود گذشت و زمینه آزادی زندانی نیازمند مالی را فراهم کرد.

این آیین با حضور خیرین و نیکوکاران و مسئولان استانی در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha