استاندار همدان: از توسعه و تقویت رشته‌های پزشکی و تخصصی حمایت می‌کنیم

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تقویت رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، دستیاری و تخصص در استان مورد تأکید است و از این موارد حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، افزود: مردم شریف ایران اسلامی در هر شرایطی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاه‌اند و انسان‌دوستی آنها در حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایان است.

وی اظهار کرد: حوزه سلامت در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی دارای اهمیت است و همانطور که دیدیم در آغازین روزهای فعالیت دولت با عنایت ویژه‌ رئیس‌جمهور توانستیم نسبت به سایر کشورها زودتر بر ویروس منحوس کرونا فائق آییم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ایثار کادر درمان مساله ای غیرقابل انکار به شمار می رود و نیروی انسانی متخصص و پزشکان مهم‌ترین سرمایه هستند که زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: ماموریت‌محوری دانشگاه‌ها یک حرکت برای خوداتکایی و مسئولیت‌پذیری دانشگاه‌ بوده که به خوبی در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: در تأمین نیازهای دارویی اقدامات خوبی انجام شده و کمبود دارویی نباید احساس شود.

استاندار همدان: بنیاد علوی در عرصه‌های مختلف منشأ اثر خیر بوده است

استاندار همدان همجنین در نشست با نماینده بنیاد علوی، تسهیل‌گران شهرستانی و مدیران شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در استان، گفت: حضور بنیاد علوی در عرصه‌های مختلف، فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و اقدامات خدا پسندانه منشأ اثر خیر بوده است.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: مجموعه بنیاد علوی در استان به خوبی در حال تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی خود هستند و در این مسیر مجدانه تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: در توسعه‌ی اقدامات و فعالیت‌ها به ویژه حوزه‌ تأمین مسکن از بنیاد علوی حمایت می‌کنیم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: تأمین معیشت و ساخت خانه، رفع مشکلات، دستگیری و حمایت از خانواده‌های کم‌برخودار از حوزه‌های کاری بنیاد علوی است که در شهرستان‌های استان همدان نیز این خدمات توسعه پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha