۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85437842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نارضایتی اکثر صهیونیست‌ها از نتایج جنگ علیه غزه

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85437842
نارضایتی اکثر صهیونیست‌ها از نتایج جنگ علیه غزه

تهران-ایرنا- جنگ علیه غزه در حالی ادامه‌دارد که اکثریت توده صهیونیست‌ها از نتایج جنگ، راضی نیستند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط روزنامه صهیونیستی معاریو نشان داد که بیشتر صهیونیست ها (۶۲ درصد) از نتایج جنگ علیه غزه راضی نیستند.

براساس این گزارش، یک سوم صهیونیست ها (۲۹ درصد) از نتایج جنگ علیه غزه، ابراز رضایت کرده اند و ۹ درصد نیز اعلام‌کرده‌اند که نظری ندارند.

نظرسنجی معاریو نشان داد که حتی ۶ درصد طرفداران ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو نیز، از نتایج جنگ راضی نیستند. این عدد در میان مخالفان ائتلاف حاکم، ۷۹ درصد بود.

این نظرسنجی با مشارکت ۵۲۸ نفر در ماه آوریل انجام و خطای آن حدود ۴.۴ درصد اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، نظرسنجی های دیگر انجام شده در سرزمین های اشغالی نیز موید یاس و ناامیدی گسترده صهیونیست هاست و آنها امیدی به تحقق اهداف جنگ مبنی بر شکست مقاومت فلسطین و آزادی اسرای خود ندارند.

یک نظرسنجی دیگر که اخیرا توسط شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان می دهد ۶۱ درصد صهیونیست ها درباره تحقق هدف نابودی حماس بدبین هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها ۲۴ درصد صهیونیست ها بر این باورند که جنگ در غزه با نابودی حماس پایان می‌یابد.

براساس این نظر سنجی، ۵۱ درصد صهیونیست ها گفته‌اند موافق برگزاری انتخابات در سال جاری هستند و ۳۸ درصد نیز با آن مخالفت کردند.

این خبر در حالی منتشر می شود که روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز با اشاره به بدتر شدن اوضاع رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون، خواستار کناره گیری نخست وزیر این رژیم از قدرت شد.

هاآرتص نوشت: ۶ ماه از جنگ در غزه می‌گذرد و از هفتم اکتبر گذشته تاکنون وضع اسرائیل هر روز بدتر می‌شود.

این روزنامه افزود: باید به جنگ پایان دهیم و اسرا را بازگردانیم و باید نتانیاهو برود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه نتانیاهو و کابینه وی تظاهرات کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha