۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85437838
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار سیگارهای خارجی تا توقیف خودرویی با تخلف میلیونی در شاهرود

شاهرود - ایرنا - نیروی انتظامی شاهرود موفق شد انباری از سیگارهای خارجی قاچاق را کشف و خودرویی را با ۱۳۰ میلیون ریال خلافی شناسایی و توقیف کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی شاهرود روز یکشنبه از کشف ۱۵۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در انبار متروکه ای اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در انبار متروکه ای اطراف شاهرود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات اولیه و اشراف اطلاعاتی نسبت به منطقه، موفق به شناسایی محل انبار سیگارهای قاچاق شد و در بازرسی از محل ۱۵۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده سه میلیارد ریال برآورد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را از طریق شماره سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف انبار سیگارهای خارجی تا توقیف خودرویی با تخلف میلیونی در شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود همچنین گفت: خودرویی با ۱۳۰ میلیون ریال خلافی پس از پایش ترافیکی پلیس راهور در حوزه این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ شائینی به رسانه‌ها اظهار کرد: برابر قانون با رفتار افراد پرخطر در قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودروی وانت به علت سرعت غیرمجاز و چند تخلف حادثه‌ساز توسط پلیس راهور شهرستان شاهرود شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: راننده این خودرو بدون توجه به جریمه‌های رسوبی و تکرار تخلفات، اقدام به تردد در این شهرستان کرده بود.

فرمانده انتظامی شاهرود از شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از حوادث و رفتارهای پرخطر خودداری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha