امدادرسانی هلال احمر خراسان شمالی به ۱۱۰ حادثه نوروزی

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: امدادگران و نجات گران این جمعیت در طرح نوروزی امسال در ۱۱۰ حادثه امدادرسانی کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش یافت. 

ابوالفضل محبان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در این مدت در ۷۵ حادثه جاده‌ای حضور یافتند که این رقم در طرح نوروز سال گذشته ۹۳ مورد ثبت شد و حادثه های ترافیکی همچنان بخش زیادی از حادثه ها را به خود اختصاص داد.

وی، شمار مصدومان در طرح نوروز پارسال را ۲۸۲ نفر عنوان کرد و افزود: ۲۰۱ نفر در حادثه های مختلف طرح نوروز امسال مصدوم شدند که ۷۰ نفر از مصدومان در حادثه های مختلف به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان با بیان اینکه شمار مصدومان طرح نوروز امسال ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافت خاطرنشان کرد: بیشترین حادثه های ترافیکی نوروز امسال در محور آشخانه به جنگل گلستان با ۲۵ حادثه و در محور بجنورد-آشخانه با ۲۴ حادثه گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه شمار رها سازی ها در طرح نوروز امسال با ۳۶ درصد کاهش به ۱۱ مورد رسید گفت: بیشترین حادثه های نوروز از شهرستان بجنورد با ۲۳ حادثه گزارش شد و شهرستان گرمه با ۱۸ حادثه در رده بعدی شمار ماموریت های امدادرسانی قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی یادآور شد: نوروز امسال ۱۸۳ تیم عملیاتی در حادثه های مختلف امدادرسانی کردند و ۵۱۰ نفر در این عملیات مشارکت داشتند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی یکهزار و ۷۲۲ نفر امدادگر و نجاتگر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha