کارت جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اعلام کرد: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل، سیدحجت مدنی روز یکشنبه اظهار کرد: برنامه‌ای برای جمع‌آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت از جایگاه‌ها در دستور کار نیست و جمع‌آوری کامل کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت شایعه است.

وی افزود: کارت آزاد سوخت جایگاه‌ها جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار جایگاه‌ها قرار داده شده است و هیچ‌گاه به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوختگیری اضطراری، کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه این شرکت با فراجا که مقرر شده کارت‌های سوخت در حداقل زمان ممکن و تا یک هفته صادر و به دست هموطنان برسد، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن هر گونه مشکل در حوزه سوخت، با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس و نقطه نظرات و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل ، ۷۹ جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل و ۷۰ جایگاه سی ان جی در مناطق مختلف استان سوخت مورد نیاز اهالی استان و مسافران را عرضه می‌کنند.

استان گردشگرپذیر اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و برابر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تردد بیش از یک میلیون و ۱۱۴ هزار وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی این استان در تعطیلات نوروز امسال ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha