ابوترابی‌فرد: ایران در اوج قدرت/اقدامات مذبوحانه صهیونیست‌ها فاقد ارزش نظامی است

تهران- ایرنا- خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه محور مقاومت و نیروهای مسلح ایران باید متناسب با عملیات تروریستی دمشق واکنش نشان دهند، گفت: صهیونیست‌ها به دلیل وارد آمدن ضربات مهلک به آنها، اقدامات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند که فاقد ارزش راهبردی و نظامی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت شهدای تروریستی دمشق اظهار داشت: این جنایت ددمنشانه صهیونیست ها در ادامه ۶ ماه جنایت علیه مردم مظلوم و بی پناه در غزه مقاوم و قهرمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سکوت مجامع بین المللی و قدرت های غربی و آمریکا در برابر این جنایات حکایت از چند واقعیت دارد، گفت: واقعیت اول این است که این اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، اقدام بسیار خطرناک و حایز اهمیتی است چراکه به لحاظ شخصیت هایی که در این حمله به شهادت رسیدند و از نظر جمهوری اسلامی و تحلیل گران سیاسی این حادثه، ویژه و استثنایی است.

امام جمعه موقت تهران تعرض جدی به قوانین بین المللی و تعرض به محور مقاومت را دو واقعیت دیگر این حمله تروریستی عنوان کرد و بیان داشت: همه در برابر آن مسئول هستند. مسئولیت نهادهای بین المللی این است که این جنایت را محکوم و برای مهار رژیم سرکش صهیونیستی از همه ظرفیت خود استفاده کنند.

ابوترابی‌فرد: ایران در اوج قدرت/اقدامات مذبوحانه صهیونیست‌ها فاقد ارزش نظامی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: رسالت محور مقاومت این است که با توجه به تعرضی که به یکی از محورهای جبهه مقاومت شده تصمیم به موقع و صحیحی را اتخاذ کند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم که امروز در اوج قدرت قرار دارد متناسب با آن عملیات تروریستی و در شرایطی که مناسب می داند اقدامات لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست ها ضربات مهلکی را دریافت کردند که در طول ۷۵ سال اشغال سابقه نداشته است به همین دلیل اقدامات مذبوحانه ای انجام می دهند که فاقد ارزش راهبردی و نظامی است لذا جمهوری اسلامی با قدرت از محور مقاومت حمایت می کند و راه را برای پیروزی عاجل مردم قهرمان و مظلوم فلسطین و به ویژه غزه هموار می کند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه این آیین گفت: غزه ۲۰ سال است که در محاصره کامل قرار دارد و رژیم صهیونیستی همه ظلم ها را در این مدت انجام داده و طی ۶ ماه گذشته جنایات خود را به اوج رسانده است. 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی که بیشتر آنها زن و کودک بودند توسط رژیم غاصب اسرائیل در این مدت به شهادت رسیده است، افزود: از این رژیم جعلی که و هیچ وقت دولت نبوده و نخواهد شد و هیچ زمانی یک کشور کامل نبوده و نخواهد شد و فاقد اصالت دارد، جز شرارت و خباثت انتظاری بیشتر از آن نمی رود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنها راهی جز از بین رفتن ندارند و اصلی ترین عاملی که آنها را از بین می برد در قرآن به آن اشاره شده است، درباره اینکه رژیم صهیونیستی گفته ما دنبال این هستیم که ایران را درگیر جنگ منطقه ای کنیم، گفت: این حرف ها، حرف های شیاطین است و آنها نمی توانند تاثیری روی تصمیمات جمهوری اسلامی داشته باشند.

آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مستشاران نظامی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه شهیدان "سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا (علی) زاهدی " و سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و شهدای همراهشان "شهیدان حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید عباس صالحی روزبهانی صبح امروز یکشنبه - ۱۹ فروردین ماه - با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha